gardaronda.reismee.nl

Vliegende start

Vanmorgen om 05:00 uur ging het wekkertje....de hartslag ging omhoog en de adrailine stroomde door de aderen: vandaag gaat het gebeuren

Na een lekkere douche stond het ontbijt al klaar. Lieve Ientje was ook opgestaan en had al koffie gezet en broodjes gesmeerd.

Gisteren de tassen nog een keer gecontroleerd, dat zat wel goed.

Mooi op tijd de spullen buiten gezet in afwachting van Erik die mij kwam ophalen. De fiets achter op de drager gezet, de tassen achterin de auto geladen, Ien nog een kusje gegeven en weg waren we. De eerste stop was het BP station op de A12 alwaar we met Dick en Paul afgesproken hadden. Dick had zijn auto afgetankt en daar gingen we....

Een hele voorspoedige rit gehad met twee koffiestops en nog een snelle bestuurderswissel. De voorspoedige reis eindigde met een etentje in het dorpje Avio en na de pizza zijn we doorgereden 900 meters omhoog naar het hotel

De spullen liggen op de kamer. . De routes zijn geladen op de gps. De fietsen staan in de garage. Wij zitten aan het bier en de wijn....We zijn er klaar voor en hebben er zin in........