gardaronda.reismee.nl

Dag 4: klim naar Trimosine en spectaculaire afdaling

In verband met de regen van gisteren en dien ten gevolge de natte steentjes in het parcours had Sidney gisteravond een alternatieve route uitgetekend.

Het eerste stuk was onverhard, waarbij een agrariër het pad aardig vernield had, worstelen door de modder was het gevolg.

De klim ging vervolgens over in een asfalt klim, waarbij de hut op de trimosine om 10:00 uur bereikt werd. Enkele bakkies koffie genuttigd om vervolgens verser te klimmen.

Na de klim was een spectaculaire afdaling aan de beurt. Geweldig geweldig geweldig. Je leert zelfs tijdens de afdaling waarbij de techniek steeds beter werd en het afdalen steeds gemakkelijker gaat. 25% over keien stelt dan niets meer voor

In Limone geluncht met uitzicht op het gar dameer. Na de lunch konden we klimmen over het asfalt....Pfff

Na de asfalt klim volgde een trailer in het bos, waan we getrakteerd werden op een ijsje. Na het ijs nog een lange asfalt klim. Waarna het onderkomen bereikt wers.

Een geweldige dag met een hele mooie alternatieve route.

Peter

Er zit er weer een mooie dag op met veel klimwerk zoals ik lees. Volhouden mannen. Bedankt voor de mooie dagverslagen. Groetjes