gardaronda.reismee.nl

Dag 2: Alternatieve route

Eerst naar de Cube dealer voor het plaatsen van een schroef in de achterbrug van de fiets van Paul. Zodoende om half 10 vertrokken naar de bikeshop, om 10:00 uur zou de monteur aanwezig zijn... De schroef is vakkundig geplaatst en na het drinken van een koffie/cola zijn we vertrokken voor een alternatie route....

Een asfaltklim met de koperenploert hoog aan de hemel was geen pretje. Daarnaast zeker geen goede benen....het liep voor geen meter....Zodoende de rode lantaarn gehanteerd....

Na de klim een kleine afdaling om vervolgens weer te klimmen. Mooie route langs de wijngaarden.

Cola pauze in Dro, waarna de klim onverhard begon....boven de macht mochten we proberen de route te volgen....door de stenen een te zware belasting. Zodoende besloten om de resterende 700 hms niet af te maken, in de wetenschap dat de ondergrond normaliter alleen maar slechter wordt hoe hoger je komt. ..

De mannen dachten even na en zagen ook af van verder vervolg van de route, zodoende gezamenlijk terug naar Riva en in de jachthaven een panini gegeten.

Peter

Gelukkig is Paul zijn fiets weer heel en kunnen jullie morgen gezamenlijk weer de vasa route rijden. Was dus goed ploegeren vandaag, verstandig besluit om niet verder omhoog te gaan. Mooie foto's en ik zie dat jullie geweldig mooi weer hebben. Geniet van de vrije tijd nu bij het lekkere avondeten en een biertje (misschien) of een colaatje. Succes voor morgen. Groetjes